Lill <3 är fortfarande sjuk....

Här vabbar vi fortfarande...
Oskar har haft mellan 38-40 graders feber sedan tisdag så idag fick det va nog. Vi ska till doktorn idag kl 14.00. Han är så tät och rosslig i bröstet lillstackarn.
Återkommer med en uppdatering.



Iförrigår så gjorde vi ett vagn inköp. En Brio Sitty, visserlilgen begagnad men jättefin! Igår var Oskar och jag iväg till branvagnsaffären och shoppade lite extra detaljer till den. Nu är den pimpad och klar. =)  Oskar älskar den...speciellt ratten! <3



Första bilden är tagen precis när Henric hämtat den och den andra är tagen när Oskar och jag premiär åkte den med ratt och sufflett. Oskar somnade under premiärturen. <3

Ikväll blir det bio med bror & Jeanette. Hur många lingon...ska vi se. Tror att den är riktigt rolig! =)
Farmor & farfar kommer till Oskar undertiden vi är på bio. Tackar vi så mycket för, va skulle vi gjort utan er... =)

Må så gott alla, nu kallar plikten! =)

Kommentarer
Postat av: helena

jag såg vagnen i hallen när jag var där och sa hej i fredags efter jobbet. skitfin och tuff må jag säga!

2011-03-21 @ 10:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0