ännu en helg uppdat...

Helgen började med att vi fick middag hos Daniel och Josefin, härligt att få sätta sig vid dukat bord. Mycket gott var det. =)
I lördags så var det bröllopsmässa i Stadshuset och självklart så var det där jag och Josefin var. =) Grabbarna ( Henke, Oskar, Daniel och Tommy) åkte till Sidsjön, Ankeborg, för att mata fåglarna och äta korv.
Lördag kväll var Helena och Niklas här. Middag och mello, väääldigt mysigt! Men inte tycker jag att det var rätt låt som van.....jag hoppades på Swingfly! =)



Oskar den lilla korvpojken! =)

Söndag fm blev det en prommis i solen till Håkanstået. Så underbart när solen lyser och att våren är på ingång. Mera mera mera!!!! =)
Under em så v ar det äntligen dax att få träffa lilla Ozzy Gladh. En super sockersöt liten bebis som Oskar tyckte väldigt mycket om. Det var liiite svårt för Oskar att förstå varför han inte tog emot nappen när han gav honom den... Små gullisar! =)



Ozzy får en puss, en kram och "här" säger Oskar och ger Ozzy nappen... =)

Väl hemma blev det middag och sen tittade vi på film hela kvällen.
Idag är det näst sista dagen på min sjukskrivning, känns jättebra att börja jobba igen. Ser nog tom fram mot det. =)

Må så gott alla fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0