Tillbaka...

Idag har jag vart å fikat med mina finaste flickor. Det var så härligt väder så det blev en prommis ner till stan. Fick en bukett av Pia och Elisabeth och i buketten så hängde det ett halssmycke. En ring som det står 'Följer hjärtats röst' och på motsatt sida 'Unik & modig'. Dom tyckte att det stämde in på mig. Det tar jag som en komplimang. Tack så mycket gulligaste ni! =)



Nu inväntar jag Henric och Oskar som är på Håkanstået och hälsar på lite. När de kommer hem ska det rullas köttbullar. Gott! =)

I fredags så var mamma barnvakt så Henric och jag passade på att gå på bio. The green Hornet såg vi i 3D. Kan väl säga som så här....Henke var skitimpad och jag var det inte. =) Lite kul emellanåt men allmänt trist film tycker nog jag. Annars så har det vart en mycket stillsam helg med god mat och dryck och trevligt sällskap till middagen igår (Daniel & Josefin).

Till veckan är Henric i storstan (stockholm) på utbildning. Han åker imorgon måndag och kommer förmodligen hem på onsd kväll eller torsd lunch så Oskar och mamman är solokvistar nästan hela veckan.


Massor m kramar till er alla.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka mysiga vänner!! :)) Instämmer helt om det som stod på halsbandet.. :)

Kramkram

2011-01-23 @ 21:44:33
URL: http://www.jjungis.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0