Hassela.

Måndag igen...och som vanligt så sprang helgen förbi i en rasande fart. =)
Vi var i Hassela med Henrics kollegor och familjer. Det betyder ungerfär att jag & Oskar var med Anna, Alva & Liam Micha och busade i skid/pulkabacken och i badet på dagarna och till middagen kom Henric. En helg med god mat/dryck och många skratt. =)

Oskar i badet en kort stund innan han ramlade och slog sig. =)



Oskar efter badet...trött och nergosad i pappas täcke och en smoothie. =)




Ikväll så blir det soffläge och vila. Är ganska trött nuförtiden trots att jag vilar mest hela tiden men gissar att jag bör ha tålamod. Ska denna vecka ta tag i träningen lite mer så kanske jag blir lite piggare. =)

Nu kallar tv:n. =)

Kramar

Kommentarer
Postat av: faster

lillisen! sov han i vanlig säng på resan, gick det bra? Vad duktig han är. kram faster

2011-02-01 @ 09:08:39
Postat av: Jenny

Han är sååå duktig. Näe han sov i resesängen. =) Han var så trött på lördagkväll så han somnade i princip med middagen i munnen. Lill<3 mammas.



Kram kram

2011-02-01 @ 10:57:11
Postat av: helena

Han är så välkommen hit på lördag! Och Niklas längtar och planerar redan mys och lek :) ha ha

2011-02-01 @ 22:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0