Cliniderm...

Igår kom mitt cliniderm paket från Buzzador. Fin fina grejer. =)

Jag har fått 4 paket att dela ut. Det är tänkt att jag ska ordna en tävling på min blogg så det är väl bäst att jag gör det. =)


Om du vill vinna ett litet ansiktesrengöringskit från cliniderm så vill jag att du svarar på 2 frågor och skriver varför just du ska vinna ett kit. Svaren på frågorna finner du på cliniderm.se
Maila mig svar på [email protected] och skriv motiveringen som en kommentar till inlägget.



Frågor

1: Vilket resultat visade effektstudien på?
2: Vad kallas den multifunktionella kompositionen som Cliniderms produkter innehåller?

Svara senast 20 Januari.


Må så gott alla.


Kommentarer
Postat av: helena

aha nice jag har inget fått :) fast iof har jag fått ett paket men trodde d var från h&M som ja beställt!!! spännande. ja tävlar väl inte eft ja själv ska vara med. kram

2011-01-04 @ 10:56:08
Postat av: Pia

Hej Stumpan!

Anledningen till att du borde skänka mig ett kit är den att jag redan provat rengöringsmoussen och VET att den är bra. Dessutom är jag gammal och torr och har sannolikt närmast till rynkorna bland dina bloggläsare.:(

Ses om en stund!

2011-01-04 @ 14:21:29
Postat av: Malin

Jag har mailat dig nyss!



Här är min motivering:

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!



Hoppas på tur!

Mvh//Malin

2011-01-08 @ 12:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0