Sicken dag...

det varit idag... Helt slut redan nu. Vi startade dagen ungefär 05.30 då Oskar tyckte att det var färdig sovit. Varför sova ut liksom....
Sedan bar det av ut i kylan och till mitt jobb med buss, redan då visade lilla herrn att han inte tänkte ha en lugn, fin och medgörlig dag... Sen har vi stökat, bökat och tjafsat mest hela dagen...Nu har Oskar åkt med farfar för att leka en stund (skönt )och jag ska strax hämta ut vår bil!!! Vilken skräll!!!
Tyvärr tror jag nog att det låter som om det börjar vara dax för ett bilbyte snart...vi får se. Bilar är bara så förbaskat tråkiga utgifter!



Denna dagen blev inte riktigt som jag tänkt men vad gör väl det när det kommer ny dag imorgon! =)

Må så gott alla!

Kommentarer
Postat av: helena

vissa dagar är pissdagar och man tror inte de ska ta slut :/ tur det kommer fler dar! kram

2011-02-17 @ 14:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0