Mycket märkligt...

Idag hände något mycket märkligt...
Jag är ju sjukskriven som de flesta av er vet. Inget konstigt med det liksom, men i förmiddags så ringde telefonen och det var Åke från försäkringskassan. Blev ganska förvånand kan jag ju säga... =)
Han ville bara tala om att han nu fått mitt ärende från Falun och att han är min handläggare...
Ok tänkte jag...är det så att man får en personlig handläggare som ringer hem till en nuförtiden å lämnar namn och nummer personligen när man är sjukskriven?!
Blev jätte brydd och såklart väldigt misstänksam, det tillhör liksom min natur... =)
Åke var en trevlig man så det blev ett ganska trevligt samtal och så fick jag ett fortsatt lycka till/krya på mig. Inte illa av FK!! Tummen upp!! =)

Nu ska jag strax hämta hem lillprinsen.



Må så gott alla!

Kommentarer
Postat av: helena

konstigt... :)



guud så fin han är, nu saknar jag honom ännu mer. pussa på kinderna och säg att Ena hälsar! :)

2011-02-17 @ 14:48:02
Postat av: Anonym

ska jag absolut göra! =)

2011-02-17 @ 14:50:46
Postat av: Sandra

Haha! Det var ju verkligen konstigt... :p Haha! Aaah men det var väl trevligt... :)))

2011-02-17 @ 15:28:39
URL: http://www.jjungis.webs.com
Postat av: Anonym

Absolut. Konstigt men trevligt. =)

2011-02-17 @ 15:30:49
Postat av: faster igen

hihi jag kan inte sluta gå in och titta på den här bilden, han är så söt! ser lite trött ut! lillgubben <3

2011-02-18 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0