Lite fynd!

Idag har jag inte gjort så mkt...tränat, städat och shoppat lite.
Har äntligen hittat hela pyjamaser till Oskar. Det är inte lätt, för på nåt vis så tror klädestillverkarna att bara för att man är så stor som Oskar är så är man"stor". Tycker att det är mycket bättre med hela pyjamaser, delade bara åker omkring eller så tar lillprinsen av sig den mitt i natten. =)
Skulle köpa nya mockasiner vilket det också blev...men det blev 2 andra impuls köp också. =) 2 pyjamaser och ett par Viking sandaler som var nedsatta 70%! Då förstår ni ju att jag bara var tvungen att slå till. =) Allt blev iallafall succe och just i detta nu så springer Oskar omkring i sin nya sandaler, han verkar tycka att det låter roligt mot golvet. =)



Jag får tyvärr inte med sandalerna på bilden eftersom jag absolut inte får ta av Oskar dessa!! =)

Nu ska vi dra dammsugaren ett varv här hemma innan det är dax för lite mat.

Må så gott alla!

Kommentarer
Postat av: helena

hahahaha gubben är så klart som vanligt helt bäst!

2011-03-01 @ 19:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0