Babbel =)

Imorse var det riktigt kallt igen när Oskar och jag gick till dagis. Inte vill inte....vill ju att våren ska komma nu! Sol, takdropp, fågelkvitter och vårkänslor!!! Sånt ska det vara varje dag... :)

Idag blir en dag ägnad till att rensa skåp. Vi har ett "sakskåp" i vårt kök, det skåpet är fyllt till bredden med ALLT!! Just nu ligger allt det där på köksbordet och inväntar min rensning. Laddar just nu med lite kaffe innan det är dax. :)

Om det är någon som undrar hur det har gått med vår "älskade" Passat så kan jag meddela att det inte blev fullt så dyrt som vi fasade. Alltid något liksom... ;) Hopppas bara att det inte är något mera fel...nu måste den hålla i 1 år till sen får någon annan överta eländes bilen. =)


Min STÖRSTASTE kärlek!!!!

Näe nu är det nog dax....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0