Bloggtorka....

det kan man väl kalla detta!?
Bara jobbar å står i så det har inte funnits tid eller ork till att blogga... =(
Men idag så är jag hemma med Oskar som troligtvis har vattkoppor. Det svåra är att han bara har ngr enstaka kliande prickar...Jättesvårt att veta, men har pratat med BVC och dom tycker att vi ska vara hemma och avakta.

I söndgas var nog den roligaste dagen i Oskars liv. Vi varför första gången på Drakborgen tillsammans bror, Jeanette & Alvin och Jonas & Axel. Oskar pratar fortfarande om "bojjen" och vill åka dit. =) 



Näe nu ska jag väl försöka få ngt vettigt gjort, nu när jag väl är hemma. Må så gott alla!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åhhhh vad roligt för lillgubben!

Hoppas gubben mår bra, superduper stora kramar från faster

2011-04-15 @ 09:24:30
Postat av: Helena

jag ser din kommentar på bloggen, haha, du finns på bild, men tuggar på alla typ, och jag är snäll som inte lägger ut såna :p Puss

2011-04-15 @ 09:25:28
Postat av: Jenny

Ha ha ha =) Det tackar jag verkligen för!!! =)

2011-04-15 @ 09:28:40
Postat av: Josefin

Jag undrar vilka som har roligast egentligen, de vuxna eller barnen? ;)Längtar till vår afterwork! Kramar

2011-04-15 @ 19:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0