Shoppping!

Nu duggar det tätt minsann mellan inläggen! =)

I em var vi som jag skrev tidigare till Christina & Nova. Fika och en massa surr blev det. Väääldigt trevligt och gott. Nova hon hade minsann blivit en riktigt stor och busig tjej. Riktigt sprallig, sådär så det spritter uti i hela kroppen och hon inte kan stå stilla. Suuuper gullig!! =)



Ikväll blev det shopping av ytterkläder till lillgubben.
 
* Täckjacka och täckbyxor, 50% rabatt pga förra årets färg...inte gör det mig nåt! =)
* Fodrat regställ. Byxorna har som en fleeceväst fastsatt på byxorna. Känns varmt, mjukt och skönt.

Har nu kollat märkning av kläder och packat inför första dagen på dagis imorgon. Nåt lite märkligt är att nu börjar jag bli nervös...varför liksom?! Är det kanske lite separationsångest som ger sig till känna...



Ikväll har jag beredskap på jobbet så det blir en stilla kväll här hemma i väntan på ev jobb.


Kommentarer
Postat av: Helena

snart blir det mer kläder, ska kolla imorn jag :)

2010-09-14 @ 21:29:33
Postat av: Lars

Vilken liten mini Henric han börjar bli =)

2010-09-15 @ 19:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0