Min stora duktiga dagiskille!

Nu har vi varit på dagis i tre dagar och det går jätte jättebra!! Idag har jag suttit och stirrat för mig själv ute i personalrummet medans Oskar har varit med sin fröken Karin. Idag har han sovit på dagis för sörsta gången, det gick super!! =)
Ikväll blev det middag hos Granby/ Nordströms. Det tackar vi för.  Mycket gott!!

Niklas och Oskar tittar på barbapappa. =)




Ikväll så bestämde vi att nu är det dax för Oskar att sova inne på sitt rum, nu när det verkar vara förändringstider så passade vi på att läsa en gonattsaga ur den nya boken som kom med posten. Sagt och gjort så flyttade vi in spjälsängen och nu sover lillgubben. Mysigt värre blev det! =)

Nu blir det lite hockey innan det är dax för sängen.
 Må så gott.

Kommentarer
Postat av: Helena

Men vad duktig knoppen är, sover i sitt eget rum och på dagis :) Jag är stolt över honom <3 Längtar tills jag får träffa er igen. Kram

2010-09-18 @ 13:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0