Middag hos Granby & Nordströms...

Har fått lite bilder från middagen hos Helena & Niklas i fredags. Var himla trevligt, mycket god mat! Har bett Helena om ett recept på en supergod vegetariskpaj.
Paj är ju nåt som funkar att frysa in och är den vegetarisk är det ett måste då jag och Oskar är ganska ensamma om att äta grönsaker här hemma...
Så snart jag har receptet så delar jag gladeligen med mig. =)








Nu sover gubben och sen på em ska vi åka och hälsa på Christina & Nova. Det var sååå jättelängesen vi sågs så det ska bli himlarns trevligt!


Kommentarer
Postat av: Helena

det var så mysigt att ni kom :) och jag är så glad att ni tyckte om maten. nästa gång kan bara ni komma på mat, så kan du få äta mer vegetariskt (vilket vi här hemma älskar). imorn börjar gubben på dagis på riktigt va? lillgubben har blivit så stor. lycka till med allt. KRAM

2010-09-14 @ 21:28:10
Postat av: Jenny

Vi kommer så gärna och äter veggo! Japp idag är den stora dagen. Oskar verkar tyvärr inte va på sitt topphumör...kanske han känner av lite av min nervositet!? Det blir nog bra. Just väntar vi på att klockan ska gå.

2010-09-15 @ 08:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0