365 korta godnatt sagor..

som jag har letat denna bok! Tydligen har det varit slut hos leverantör hos alla, men idag fick jag ett mail att den finns i gen!!! Tjoho! =) Tror att den är jättemysig och väldigt lagom. Så fort den kommer ska här införas en godnattsagorutin. =)



I förrigår var det pannkakedax här hemma. Tunnpannkaka med blåbär och grädde blev det. Gillades av alla. =)
 

Igår var det födelsedags kalas för Henrics morfar. 89 år blev Oscar. Det bjöds på smörgåstårta, väääldigt gott! =)

Igår var Oskar och jag en sväng på stan efter öppnaförskolan. En spargris och tyg till en ny gardin på Oskars rum blev det. Hittade ett tyg som var nedsatt till 20 kr/m. Alldeles lagom pris tycker jag! =) När vi kom hem från kalset så satte jag mig självklart vid symaskinen...måste skaffa en egen maskin som funkar, det är ju sååå roligt att sy! =)



När Oskar vaknar ska vi ner på stan för en till gardintygs spaning. Måste ju passa på när vi lånat hem en symaskin. =)

Hej Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0