Stiltje här men inte där...

Det händer så mycket och är så mycket på gång men tyvärr så händer det inte mycket här... Bloggen blir tyvärr lite lidande...


Idag har Oskar ledig dag eftersom jag ska jobba natt. Vi har varit ute en sväng och lekt men det var så kallt och blåsigt så vi gav upp och gick in.




Har iaf börjat få nån typ av struktur på livet igen. =)

Har (som en del av er vet) varit väldigt oense med min chef om mitt schema. Det handlar om när jag ska sluta på dagarna. Fortsättning följer......

Oskar trivs mycket bra på dagis, han lär sig oootroligt mycket! =)

Jag har kommit igång riktigt bra med träningen på Friskis & svettis. Jättekul! Nu ska jag bara få igång min andra hälft också. =)

Förra helgen var Oskar och jag till Pia på mysfika tillsammans med Elisabeth & Lukas och Elin & Milton. Super gott å mycket mysigt. =) Klåfingrigaste pojken i stan ( Oskar) lyckades nästa programmera om Pias tv då han och Lukas skulle titta på film...som tur var så löste det sig och det blev filmvisning.  =)



En kort uppdatering...

Må så gott alla!


Kommentarer
Postat av: Henric

din bättre hälft menar du? =)

2010-10-14 @ 12:30:22
URL: http://www.discsport.se
Postat av: jenny

Ha ha ha =) Ja om du börjar träna! =) Puss

2010-10-14 @ 13:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0