Ledig ledig...

Sådär då har vi avverkat ännu en helg! =)
Jag jobbade dygn mellan lördag och söndag så jag är ledig idag och som en bonus är jag ledig tisdag och fredag också så det blir en kortis vecka! Härligt!! =)

Annars då....

Oskar är i princip frisk, jag är sjuk och Henke har tillfrisknat hyfsat. =)
Nu har jag också börjat känna av lite jul... Suuuper mysigt! I affäreena är det i fullgång känns det som. Igår var Henric och jag ut på Birsta för att göra lite ärenden och shopppa.
Jag ska köpa curlingkängor...låter ju inte speciellt svårt...eller hur?!
Men det är inte lätt...jag kan nämligen inte bestämma mig om jag vill ha en helt vanlig Clarkskänga eller om jag vill ha en från Scorette som har ett högre skaft och blir lite som en stövel... Svåra beslut! =)

Om någon har nåt klokt råd så är jag mycket tacksam. =)
      VS  



Hä kommer lite nya bilder på lillprinsen. Lite mys på vardagsrumsmattan och så måste man ju prova pappas skor. =)




Må så gott alla. Nu ska jag börja göra mig klar inför ett besök hos länshälsan och kolla hörseln...
Återkommer med mer info. =)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Henke

Jag tycker stövlarna! =) Puss!

2010-11-04 @ 09:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0