Gammeldomen....

Jag hör tydligen hur bra som helst! =) Va säger vi om det då!?!?! 
Väääldigt märkligt när jag själv tycker att jag hör så illa. Det som kan ha hänt mig är att "gammeldomen" drabbat mig. =) Runt 40 års ålder kan nämligen vissa drabbas av ett problem att "sortera/filtrera" ljud, å det är precis det som händer. När jag pratar med ngn så hör jag ibland inte vad den personen säger utan jag hör bakgrundsljuden och ser hur munnen rör sig på vederbörande. Sjukt störande kan man väl säga!! =)

Vad det gäller vinterskor så blev det stövlar. Mycket nöjd med mitt val! =) Riktigt lyxproblem...men ändå! =)

Idag blir det en fixar/pysslar/planerar dag innan det är dax att hämta Oskar och sen ikväll är det tajm för tjejfika på stan. Jättemysigt! =)


Må så gott kamrater! Puss å kram. <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Men Jenny, du är ju långt ifrån 40! Max 25 har vi väl hunnit fylla?! :)

2010-11-02 @ 09:36:14
URL: http://svagerskorna.blogspot.com
Postat av: Jenny

Ha ha ha =D Ja precis!!! Förjäkligt att man ska bli drabbad av sånt här skit i så ung ålder! =)

2010-11-02 @ 09:53:21
Postat av: Josefin

Fika? Men Jenny ingen fika utan att ha tränat ;)hihi

2010-11-02 @ 16:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0