smygstart...

Igår smygstartade vi Oskars 1 års firande. =) Han fyller 1 år på fredag den 7e Maj men då är min mamma i Norge på konfirmation, min systerdotter Sandra konfirmeras på lördag den 8e Maj.

Mamma och pappa var här i går och lämnade paket till Oskar. Blev såklart tårta i riktig kalasanda! =) Efter minikalaset så blev det en tur till Sticksjön men Jossan, mysigt men blåsigt. Henke, Daniel mfl var i Granloholm och spelade frisbeegolf så vi mötte upp dem där.
Eftermiddagen avslutades på Håkanstået med fika för oss och middag för Oskar.


Oskar & Henric "hjälmtränar". =)


Så här kan Oskar se ut efter en korvlunch...

Födelsedagsbarnet äter tårta! =)


Innan tårtan var uppäten såg Oskar ut så här....den som är lite uppmärksam ser nu ett mönster på hur Oskar äter. Han trycker nämligen tallriken mot ansiktet och slickar på den vilket leder till mat i pannan! Lillhjärta mammas. =)


Idag är min första dag som mammaledig igen och Henric jobbar sin första dag. Känns ovant men jätte mysigt!
Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Trodde först att han hade ramlat och fått ett jack i huvudet när jag såg första bilden! Så det var ju tur att det bara var mat =) Ses på fredag! Kram

2010-05-06 @ 15:05:06
Postat av: Jenny

Ha ha ha =) Du är inte den första, men det är bara ketchup! =)

2010-05-06 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0