Morsdag.

Idag är det morsdag och Henke "gjorde" frukost till mig. =) Jag var och tränade innan frukost så jag var uppe och i farten lite innan Henric. Min present har jag redan fått och jag har provgått dom också! =) Helena har sovit hos oss inatt, hon kom till middagen igår och stannade. Jättemysigt! =) 

Igår var jag och Henke först på stan för att köpa fjällrävenbyxor till honom. På em blev det fika i skogen vid ett vindskydd då vi tänkte påbörja jakten på alla hittaut.nu kontroller. Det finns nämligen 60 kontroller utsatta i skogarna runtom i Sundsvall och för varje kontroll man tar och reggar på nätet så är man med i en lottdragning. Jag tycker att det är jätteroligt och är väldigt på....Henke har kanske ett något svalare intresse. =)

Imorse var Henke och brorsan ut och spelade discgolf en stund medans Oskar och jag var hemma och vilade, sen blev det ett varv på Birsta. Em och kvällen avslutades på Håkanstået och Granlo hos Henric föräldrar och mormor/morfar.



Ikväll har RallySally kommit till oss. Peter & Jeanette ska åka till Tallin och kommer hem igen på onsdag så då får lillgumman va med oss. Ska bli kul för Oskar tycker att det är så roligt när Sally är hos oss. =)

Hej Svejs & må så gott alla vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0