Lite kvalitetstid.

Ikväll ska jag och Henric ha lite kvalitetstid tillsammans. Mysigt! =)

Jag var på vår brf årsmöte i tisdags och det avslutas alltid med en lottdragning. Jag vann!! Jag vann en bio m biosupé för 2 personer så ikväll ska vi först äta och sen se Robin Hood! Sååå mysigt ska det bli!! =) Oskar ska mysa med farmor & farfar ända tills imorgon å det vet jag är en klar favorit för honom.

Annars så är Oskar tokförkyld men glad ändå, blev nog smittad av alla 1års firare. Kan vara tufft att fylla år!  



Mammas myspropp!! 


Nu ska jag börja fixa å piffa lite...

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad mysigt! Den ska vi också gå och se, hoppas den var bra!

2010-05-14 @ 22:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0