Våren är här!

Känns helt klart som om våren har kommit å fort gick det tyckar jag.
Så skönt när man är ute och går och man får fäste mot asfalten under skorna! Älskar att verkligen komma framåt när jag går...låter kanske lite skumt men det är så jag tycker. =)
Nu är det min 5e dag ledig och jag bara njuter det är såååå härligt att vara ledig som igår när solen äntligen tittade fram! Idag ska vi till Henrics mormor & morfar, en fika på em blir det nog. Idag är det också Helenas ( Henrics syster) födelsedag. GRATTIS PÅ DAGEN GUMMAN!!!! =)

Annars händer inte så förfäligt mycket.
Igår kväll var jag på utb/middag med jobbet på aveny. Supergod mat och dryck var det!
Oskar utvecklas i rasande fart, han blir stadigare och tuffare för var dag. Det är så roligt att se honom "in action" när han kryper omkring och är i princip överallt...=)
Om 1 vecka kommer Helena hem till Sundsvall det ser vi fram emot väldigt myckt! =) Helena :Tror att du kommer att bli lite chockad över hur mycket som hänt sedan du träffade Oskar i julas! =)

Här kommer lite nya bilder på lillprinsen:




Jag har en tavla som gick sönder i flytten men nu har Johan fixat den åt oss. Blev jätte fint!!! Tack så mycket!! =)



Nu måste jag göra ngn nytta...
Hej Svejs!!

Kommentarer
Postat av: Tossan

Härligt med härliga bloggar! Du har en!

mvh/Tossan

2010-03-24 @ 11:13:55
URL: http://tokigtossa.blogg.se/
Postat av: Josefin

Hej på er! Ville bara tala om att jag fick jobbet! Tjoho timråbo! ;) hehe..Nej jag tror att vi bor kvar i Sundsvall. SKa bli så skoj att komma tillbaka och hänga med er igen! kramar

2010-03-24 @ 15:28:53
Postat av: Jenny

JAAAA!!!! Va roligt!!!=) När börjar ni? När flyttar ni hit? Kram Kram

2010-03-24 @ 18:53:53
Postat av: Helena

TACK vad glad jag blir! <3

Ja, mamma tjatar att jag kommer att få en chock. Jag ser så fram emot att umgås o mysa med er! Synd att jag är så allergisk. Vill ju vara med Oskar mkt nu, men det får bli som det blir. Vi hinner ses iaf! Kram

2010-03-25 @ 10:57:50
Postat av: Helena

fin tavla, är det sthlm?

2010-03-25 @ 10:58:30
Postat av: Henric

Japp, slussen.

2010-03-25 @ 13:05:56
URL: http://fiska.blogg.se/
Postat av: Josefin

Daniel börjar jobba 3 maj och jag den 7 juni. Vi håller på för fullt att leta lägenhet! Ska bli så skoj! Kram kram

2010-03-26 @ 23:16:25
Postat av: Jenny igen...

De är ju jättesnart!! =) Jag är mammaledig igen from 3 maj. Va kul att ni flyttar hem igen!! Kram kram

2010-03-27 @ 09:48:33
Postat av: hillepille

Snart får jag krama och dofta på gulleponken! :) Wiii!

2010-03-27 @ 17:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0