Oj oj vad det går fort!

Allt går så fort tycker jag....dagar blir veckor som blir månader i ett litet nafs! Oskar utvecklas och växer så det knakar...nu har han 6 st tänder!! Han "odlar" tänder i par, det är ganska jobbigt precis när de kommer men sen går det alldeles utmärkt! =)
Nu har jag snart jobbat mina månader och den 1:a Maj ska jag gå hem igen och va ledig med Oskar...ganska så mysigt faktiskt! Går gräsligt fort, men tiden går fort när man har roligt sägs det...=)

Idag har vi varit på BVC, tandhygenisten hade info träff, tog ca 5 min... Lite överdrivet kan jag nog tycka...men men...det visste vi ju inte innan. Efter den träffen blev det sång och lunch på öppnaförskolan. Oskar älskar att sitta i en ring med alla barnen och sjunga, speciellt en sång om en gubbe i en strut...då bubblar det skratt ur honom. =) 

Igår fick jag mitt första Buzzador paket med posten! =) 24 fruktpuré burkar var det. Nu ska det delas ut, provas och ätas puré i massor! =) Oskar är iallafall väldigt förtjust i purén, slinker ner utan problem. =)


Oskar visar upp sitt tandprydda leende...är dock ca 1 vecka gammalt så de 2 nya tänderna bredvid framtänderna syns inte riktigt...=)

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: helena

Åh vad lycklig jag blir av att läsa om gubben som sjunger och har det bra och vilket leende! härligt! pusss o kram

2010-03-04 @ 23:24:42
Postat av: Mia och Madde

Hallå! Allt bra med er hoppas jag. Själv har jag haft det lite jobbit nu... Flisan åkte på stryk i hagen och fick sår, lymfangit och vila. Madde har varit inlagd på sjukhuset då hon tydligen hade fått förkylningsastma. Hon låg med syrgas och fick medicin en gång i timmen... Nu är hon hemma och busar på igen även fast hon är lite sjuk fortfarande.

2010-03-05 @ 13:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0