Mammas lilla bubbe!

Oskar är glad som en liten solstråle men kräks kaskadkräkningar och äter yttepytte lite...stackars mammans lilla bubbe. Ikväll har han spytt i sin säng, vår säng och hallgolvet...inte kuligt kan jag bara säga! =(

Imorgon blir det inhandling av majsvälling och sen blir det majsvällingdiet ett tag framöver....

Henke har knäppt lite nya kort på gogubben...


Pappan spelade lite hårdrock för Oskar idag. I början gick det hem men sen var det ngn som fick nog...=)


å mitt upp i poppandet så blev Oskar lite trött och gäspade...


Busunge!! =)


Busfröet igårkväll alldelels innan läggdags. =)



Nu ska jag titta på Hollywoodfruar... Helt sjukt galet & fantastiskt program...=D

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: Therese

Men stackars liten, hoppas han kryar på sig snabbt! Han passar som polis i allafall, fina killen! :)

Kram

2010-03-29 @ 22:22:37
URL: http://familjennygrensblogg.blogspot.com
Postat av: faster

Finast i stada!



Stackars liten! Är det magsjuka? Kanske ska vänta med att ses lite då så jag inte blir sjuk hela min vistelse? Men hur ska jag kunna hålla mig? Kram

2010-03-29 @ 23:46:23
Postat av: Jenny J

Men huga, Snyggpelle! Som han växer! Dags att ses snart?! Kram

2010-04-09 @ 16:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0