Hemma igen!

Vi har varit i Duved hos Daniel oc h Josefin över helgen. Vi kom hem igår em och det blev bara till att duscha och äta för att sen direkt åka till jobbet... Jag har 3 nätter denna vecka.
I Duved hade vi det jättebra!! =) Tack så mycket Daniel och Jossan för en toppen helg!!! =) Familjen Micha var också uppe. Det blev en del skidåkning för både barn och vuxna. Jag och Oskar åkte dock inte skidor men lite snowracer blev det. =)

Idag har vi bara slappat (jag jobbade en del inatt), Henke och Oskar var på öppnaförskolan i fm.

I söndags åkte min lilla mamma till Thailand i 2 veckor...näerå... inte ett dugg avis!! =) Har beställt lite luktagott till både Henke och mig.

En liten bildkavalkad från fjällen....










Kommentarer
Postat av: helena

HUGALIGEN vad jag saknar Oskar nu! vad kul med bilder :) vill se mer sen :) vad fina alla michabarnen är! ni ser ut att ha haft det toppen! KRAMIS

2010-03-02 @ 17:45:49
Postat av: Therese

Va mysigt ni ser ut att ha haft! Jag längtar egentligen efter vår nu, men när man är i fjällen blir ju vintern mycket roligare :)

2010-03-03 @ 15:13:45
URL: http://familjennygrensblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0