Fortf sjuk...

Oskar är fortfarande sjuk. Tät i bröstet, hosta och så rinner snoret. Livet och humöret är inte på topp hos min lilla älskling som ni kanske förstår.

Oskar gör stora framsteg på "stå själv" fronten. =) Nu drar han sig upp själv och har även börjat släppa taget om det han håller sig i när han står upp...detta kan vara lite riskabelt då han inte har full kontroll och balans. Idag "gled" han ner på golvet och blev jätteledsen, han la sig som ett kryss på golvet och grinade och Henke tyckte att det såg så roligt att han sprang efter kameran....Snäll pappa han har min son....


Oskar som gör sitt "kryss"....mammas lillgubbe...=)



Här är vi på affären, jag & mina älsklingskillar!  Vi hade ingen vagn med till Oskar så det blev till att åka korg...=)

Nu är det dax för lite tvtittande innan det är natten.

Hej Svejs

Kommentarer
Postat av: helena

usch jag kan inte kolla på bilden där han gråter, men jag blev mkt glad sen när jag såg lillen i korgen :) kram på er

2010-03-16 @ 23:16:21
Postat av: Jenny

Han är söt som socker i korgen! Inte lika söt när han är sådär arg men han är söt då oxå! =) Ses snart, inte länge kvar nu. =) Kram kram

2010-03-18 @ 20:28:20
Postat av: helena

men jag får ont i hjärtat när han gråter...



fick två filmer nu av henke hah ha haa, vad vi skrattade när vi såg honom springa runt i gympahallen till "jag vill ha blommig falukorv till lunch mamma" :)

2010-03-19 @ 11:47:01
Postat av: Jenny J

Men Snyggpelle! Åker korg! Krya på er. Kram

2010-03-19 @ 12:13:36
Postat av: Josefin

Hahah vilken rolig bild när han sitter i kundkorgen! Nu dröjer det nog inte länge förens han går själv. Hoppas allt är bra med er? Kram kram

2010-03-19 @ 21:06:13
Postat av: Eva-Marie

Vilken go liten kille! Hoppas få se honom i sommar.

Härliga bilder.

Kram

2010-03-29 @ 08:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0