Vart tog solen vägen...

Är lite less på vädret nu faktiskt! Vill ha varmt och soligt så vi kan vara ute och å bara mysa på dagarna! Men det är inte speciellt mysigt att sitta ute i regn och blåst kan jag säga...
Här är allt bara lugnt annars... Jag jobbade söndag dygn och då var Henric och Oskar hos farmor och farfar och busade hela långa dagen.




Ikväll ska jag med jobbet på Mezoyo. Middag med en försäljare som tänkte gå igenom en pump vi använder på mitt jobb står på agendan. Faktiskt så brukar det va himla trevligt. =)

På onsdag drar Henric till fjälls med Johan och Mats. De gör en sån tur veckan innan midsommar varje år. Iår åker de på onsdag och kommer hem på söndag em. Oskar och jag vi åker till mamma och pappa på fredag em och så får Henric hämta oss på söndag kväll.


Detta var sist de var iväg. =)


Nu ska jag passa på att hinna med lite göromål innan lillbubben vaknar. =)

Hej Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0