Kalajs med flickorna!

Tack för igår Pia , Elisabeth & Sofia!! Super duper trevligt! Tycker definitivt att det där måste vi göra om!! Inte är jag speciellt trött idag heller. Härligt! =)



Här har vi brudarna! =) 

Vi fick vansinnigt god efterätt, blev helt enkelt tvungen att ta ett kort! Pannacotta som var supergod! =) 

Nu ska vi snart ta en prommis ner på stan för att fira nationaldagen och självklart äta en mjukglass. Mumsigt! Tor att vi kanske ska möta upp Daniel & Josefin någonstans. Dom har precis kommit hem till Sundsvall igen efter att ha vart i Östersund på sin examen, så nu är de båda socionomer! Stort GRATTIS till er!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nu blev det som så att jag inte han få till ett inlägg innan vi gick ner på stan så här kommer några bilder från vårt 6 Juni firande! =)


Ikväll ska grabbarna spela discgolf så jag ska se om jag inte får med mig Josefin att leta en checkpoint som finns i vid stickjöområdet... =)

Hej  Svejs nu ska  jag gå in å hjälpa Henke som står och gör kroppkakor. =)

Kommentarer
Postat av: pia

Hej stumpan!

Man får tacka för komplimangen för efterrätten!

Kroppkakor, det var längesedan jag gjorde det, det kanske jag skulle slå till på nån dag...

2010-06-07 @ 22:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0