Sommar sommar sommar!

Det händer så mycket och jag har bara inte hunnit/orkat skriva ner allt som händer... Här kommmer iallafall en liten sammanfattning.
Oskar och jag fortsätter att bada oss igenom större delen av sommardagarna. Fantastiskt härligt med sommar och sol!!!!

 

Oskar i helicoptern utanför Citygross.

Vi har hunnit med gatufesten. Vi var där på dagen tillsammnas med brorsan, Jeanette & Alvin. Oskar och Henric åkte Larven, Oskars första åktur i en karusell. Riktigt populärt var det, han lät som en bil hela turen. Henric och jag var ner varsinn kväll. Jag var på Mezoyo innan tillsammamns med Pia, Elisabeth, Anna och Sofia, det blev en trevlig middag på takterassen.

   
Gatufesten.
 
Oskars tremänningar från Stockholm och Borlänge har varit här och hälsat på.

   
Oskar & tremänningarna!

På lördag är det dax för sommaren första bröllop. Lotta & Macke är det som gifter sig nu på lördag den 24 Juli. Återkommer med bilder.

Må så gott alla!


Kommentarer
Postat av: helena

fin du var i den gröna!!!!

2010-07-22 @ 08:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0