Mammans lilla badpojke!

Idag har vi varit och badat. Det gick jättebra, Oskar tyckte att det var väldigt spännande. Lite kallt blev det efter en stund men inget grin. =)




Efter badet blev det lunch för Oskar i fiket och fika för mamman och pappan. =)

Han blev helt slut av badningen...somnade i bilen och har nu sovit i snart 2 timmar... Det är inte så lätt när man är liten  ♥♥♥♥♥♥


Nu ska jag åka och handla lite....Henke ska åka och pimpla imorgon så det ska inhandlas lite fika tills dess och middag ikväll, tänkte prova ett laxrecept jag fick på jobbet igår.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilken söt badkille=) Ja jag vet, det känns som evigheter sedan vi träffades nu! Ska bli riktigt skoj när ni kommer upp! Då ska vi käka godis ;)

Krama på lillbebben från mig!

Kram kram

2010-01-24 @ 11:08:50
Postat av: Jenny

Ska bli super roligt!! =) Mycket godis ska d bli!! =) Kram

2010-01-24 @ 12:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0