Kanske borde...

tala om att jag har lämmnat in min telefon på lagning. Kansle någon av er som ringt eller messat utan att få svar...i sånna fall ber jag om ursäkt men detta är anledningen.  Hoppas på att få tillbaka den till veckan...helt sjukt vad beroende man är av att ha en mobiltelefon. Allt blev betydligt mycket mer krångligt utan telefon...

Ikväll har Oskar och jag en mys kväll...jag är fortf trött efter jobbandet, Henke är och tittar på hockey hos Tommy.


Mitt lilla hjärta som älskar tvättrådslappar... =)

Kommentarer
Postat av: pia

Ja, visst fanken, du har ju ingen mobil nu! Tyckte väl att det dröjde med svar på mitt mess igår. Lönn och Lukas kommer också idag, så vi funderar på vilken tid ni vill komma. Jag ringer dig om en stund, ska sätta bulldegen på jäsning först!

2010-01-31 @ 09:13:31
Postat av: Jenny

Tur att jag skrev här igår...=) 14 snåret kommer Oskar och jag!

Hej Svejs.

2010-01-31 @ 11:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0