Jobb å jobb å ännu mera jobb...

Jag jobbar natten torsdag och fredag. På op så får vi sova på natten om det inte finns något att göra...men så enkelt kommer jag inte undan... Inatt jobbade vi i ca 11 timmar på raken innan vi gick och la oss runt 04.30 tiden. Härligt tänkte jag, nu har jag tjänat lite pengar och hinner sova en stund innan jag ska hem till grabbarnagrus. Skulle inte tänkt så...för ca 1 timme senare så var det bra att kliva upp och jobba! Känns ungefär som om man är onykter när man blir tvungen att kliva upp sådär....inte kul! =(
Så idag har jag bara slappat, slöat och sovit och snart är det dax att jobba igen. Vi skulle egentligen åkt och badat på Alnöbadet igår eller idag men igår toksnöade det och idag har jag varit för trött...blir nytt försök nästa vecka. =)

Henke är ju hemma med Oskar nuförtiden och han fotar jättemycket så att jag inte ska missa nåt. Här kommer lite nya kort...


Vi har en liten klädtjuv i familjen....=)


Aja baja säger mamma!!


Nu ska jag försöka snabbsova lite....

Hej Svejs

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej svejs! Herregud vad du jobbar och står i! Förstår att det måste vara en omställning från att ha varit "ledig" så länge. Oskar har blivit så stor nu när han far runt i sin läragåstol =)Kan man hålla han i händerna och gå också? Finns en jättemysig barnklädesbutik här uppe som jag tror att du kommer att gilla. Nu är det snart let´s dance och Daniel har lagat mysmat. kram kram på er!

2010-01-29 @ 19:24:00
Postat av: Jenny

Halloj!

Jo det känns att det har vart ganska mkt jobb...men det var nog jobbet hela torsdag natt som tog musten ur mig! Har vart helt sjukt trött efter det... Börjar väl kännas hyfsat ok nu...Lillgubben åker omkring i sin "bil" utan problem...att gå funkar väl sådär. Han går ganska bra om man håller honom under armarana runt bröstkorgen, annars blir det en aningens för vingligt! =)Såg på väderleksrapporten att ni får det riktigt kallt ni oxå!? Hoppas att det inte håller i sig tills vi kommer upp....skulle ju liksom vara skojsigt att kunna vara utomhus när vi kommmer. =) Hoppas att allt är bra fö med er. Massor med kramar!

2010-01-31 @ 11:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0