Hua....va jag gruvar mig.....

Nu har jag bara 1 dag kvar av min ledighet med Oskar! En smula separationsångest har gjort sig till känna kan jag erkänna...gruvsamt att börja jobba igen...tidiga mornar å ingen Oskar på dagarna...=( Som tur är får jag  pussa å krama på honom hur myyycket jag vill på kvällarna å helgerna!!! Mammas lilla sötplutt! ♥♥♥

Igår och idag har vi iallafall gjort ett superryck med köket. Målning av väggar, ny bård, nya bänkskivor och snart nya beslag till skåpluckorna. Vi är mycket nöjda med resultatet, ljust och fräscht! =) Skulle gärna vilja ha en matta under köksbordet men det känns ganska onödigt just nu när lilleman har en förmåga att lägga mat på golvet. =)
Nästa projekt är vardagsrummet men det får vänta tills vi har tid och ny ork för renovering. =)

Före & efter.




För övrigt så går Oskar riktigt snabbt nu i gåstolen...klåfingrig som få kan man nog kalla honom! =)



Lite bus med farfar som var här idag och hjälpte oss med köket.


Oskar har hittat in i hallgarderoben!


Nu ska vi titta på hockey.

Hej Svejs!

Kommentarer
Postat av: H

tack för fint skrivet i bloggen min :) (jag svarade där) <3



vad menar du för nya bänkskivor? det ser jättefint ut! och lillen ser ut att ha vuxit ännu mera, vad kul! han kommer vara storponken när vi kommer i påsk! kram

2010-01-06 @ 08:50:03
Postat av: H igen

..glömde skriva: det kommer gå BRA att börja jobba, efter en vecka är du tillbaka i det, men jag förstår verkligen hur det måste kännas. Hua! KRAM igen!

2010-01-06 @ 08:50:37
Postat av: Anonym

Henke har fotat bänken så du får se. =) Jajamensan till påsk är han en storkille! =) Jobbet ordnar sig...men ändå liksom...gruvsamt. Kram kram

2010-01-06 @ 12:33:55
URL: http://bagevagen.blogg.se/
Postat av: Josefin

Halloj! Ville bara önska dig lycka till på jobbet imorgon! Såga inte av fel ben nu bara ;) Här uppe är det 35 minusgrader och jag har varit genomförkyld i 2 veckor nu..börjar bli lite jobbigt =( Hoppas allt är bra med er. Vad fint ni fått det! kram kram

2010-01-06 @ 22:07:36
Postat av: helena

Men GUD är det sant, det Josefine skriver, 35 MINUSGRADER???? Fy fasiken!!!



Lycka till Idag jenny, jag tänker på dig <3

2010-01-07 @ 08:28:00
Postat av: Josefin

Japp det är helt sant! Tyvärr är det samma sak idag =( Kunde inte ha på mig glasögonen idag när jag var ute med hunden för de immade igen och frös till is. Helt sjukt!!

2010-01-07 @ 12:08:39
Postat av: helena

hahahaha låter kul! :9

ni ska höra skåningarna vad de klagar på kylan nu. tur att jag var "hemma" i svall och kände på riktig kyla för idag frös jag inte så mkt, jag tom cyklade hem från jobbet. kanske var det att ta i när jag kände att låren och fingrarna domnade bort :p

2010-01-07 @ 20:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0