Henrics första vecka som pappaledig...

har gått jättebra! =)
Inte för att jag trodde ngt annat heller...=) Dom har bla varit och hälsat på farmor och farafar och varit på toys´r´us för att köpa en liten present till Alva som fyllt 3 år. Vi skulle ha åkt till fam Micha igårkväll men jag har beredskap i helgen och fick jobba till kl 21 så vi tar fam Michas på söndag istället. Alva ringde själv till Henke igår och frågade när han skulle komma så nu har han lovat hennne att vi kommer på söndag. Hon är så söt lill Alva! =)

Själv så jobbar jag på och det är nästan lite otäckt vad snabbt det går att komma tillbaka till jobbet...den stora skillnaden nu är att det inte går lika snabbt när jag ska göra nåt...jag måste liksom "tänka" när jag ska göra nåt men annars känns det som förut. Lite skrämmande....=)

Och så måste jag bara....TACKA PIA FÖR GÅRDAGENS HJÄLTEINSATS!!! Tack såååå mycket gumman! =)

Här kommer lite bilder som Henke knäppt under veckan....




Har inte hört något från jobbet och nu är det lunchdax!

Kramar till er alla!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Ingen orsak, gumman, nästa gång är det min tur...

2010-01-09 @ 14:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0