God fortsättning alla!

Så därja då var det 2010. Gick undan måste jag säga! =) 2009 var ett år med många spännande händelser...kan man nog säga...=) Ska bli spännande att se vad det kommande året har att bjuda på.
2009 avslutades iallafall i Stockolm hos Henkes kusin. Vi åt och drack mycket god mat och dryck tillsammans med två kompispar till Mattias och Annlouise som ockå hade varsinna bebisar, så det var 6 vuxna och 3 små pojkar. Himla mysigt. =) Oskar han höll ut tilll 22 ungefär sen var han trött. 12 slaget noterade han nog inte ens. Vi hade med oss babyvakten så vi kunde i lugn och ro gå ut och titta på lite "rockets" som en väldigt "glad" 08:a uttryckte det! =D








Vi var hemma Sundsvall runt 18 tiden idag. Det blev ett stopp på pizzerian och sen blev det en film och bara massa mys med Henkepenke ♥
Kommande vecka blir det lugn och ro, bara uppladdning inför jobb igen! Jo det är sant! Jag börjar jobba på torsdag morgon kl 7.30.... Helt galet...har inte fattat det själv ännu....ganska så blandade känslor, vill å vill inte. Men nu ska Henric och Oskar ha lite kvalitetstid i ett par månader innan det är min tur att va hemma med plutten igen!  Så det är inte så synd om mig egentligen...=)

Nu är det dax att skutta ner i sängen...

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Helena

Rolit med bilder :D Lillgubben har det mysigt på lila mattan ser jag! Spännande! Kram till er och ett gott År ska vi ha framför oss :) Puss o kram helena

2010-01-02 @ 11:24:06
Postat av: Josefin

God fortsättning! Vad mysigt ni ser ut att ha haft det. Spännande med jobbet på torsdag! =) Tänk vad fort det har gått! Det går bra att ni kommer upp och hälsar på oss den 18-21 feb, ska bli jätte skoj!

kramkram

2010-01-02 @ 17:46:10
Postat av: Jenny

Helena: Ett superår tror jag på! =)

Josefin: JA!! Va roligt!!! =) Då anser vi det inbokat.=) Pinglar snart. Kram kram

2010-01-02 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0