1:a dagen på jobbet avklarad & GRATTIS morfarn!! =)

1:a dagen avklarad och det gick jättebra!! =) Jag är supertrött, ont i fötterna och trött i ryggen men vad gör väl det när det gick så bra! Nya friska tag imorgonbitti! Det har gått jättebra för Henric och Oskar idag också förutom att vi skulle egentligen åka till familjen Micha när jag slutade jobbet men Henke har blivit sjuk, fått feber och jätteont i huvudet så nu ligger han och sover för natten med Oskar. Får se hur det blir imorgon men med lite tur så kan Henke åka till Eva och KG runt lunch så får Oskar vara med farmor och Henke vila...=)

Eftersom jag blev oväntat solo måste jag ju bara hitta på något att göra...men jag kan inte komma på något speciellt...får se vad det blir. =)

Idag var det morfarns födelsedag så Oskar och jag ringde och sa grattis när jag kom hem ikväll. Lite farbröder och fastrar har varit hos dom och grattat. Vår plan är att åka dit på lördag men vi får se hur det blir om Henke orkar och hur kallt det är. Idag har dom haft 32 minusgrader, så kallt att deras bil inte startade.
Liiite väl kallt för min del så vi får se hur det blir med den trippen.  Pratade ikväll med Jossan som är i Duved och där är det också över 30 grader kallt.... Jag tror aldrig jag upplevt sån här kyla så här länge förut... Helt sjukt!!!
 

Morfarn & Oskar öppnar julklappar...

Nu ska jag göra lite kaffe å kika en stund på tv...

Hej Svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0