Oskar 9 månader idag! ♥

Underbart det är i helgen!!! Solen lyser och det känns som om det är vår i luften!!! Underbart!! =)
Mamma var här och fikade igår, hon hade med sig en present till Oskar. Undrar om ni förstår om jag säger en pinne som det ska staplas ringar på i en viss ordning..bildar liksom ett torn när det staplas i rätt ordning...mkt populär! Ja ja inte så viktig info kanske men ändå... =)

Henke var hos Tommy igår...vet fortfarande inte riktigt vad de gjorde..han sover nämligen fortfarande. =)
Oskar och jag hade en mysig kväll framför tv:n och melodifestivalen. Var väl sådär kan jag tycka...
Dagen idag har börjat halvbra...Oskar har kräkts en gång och känns febrig, han sover just nu men känns inte riktigt kry. Får se vart det tar vägen... Inte så lätt att vara liten plutt... ♥

Solen strålar ute och jag skulle sååå gärna vilja ta en prommis...kanske blir en sväng på em...

                        
Alvin var här och hälsade på i veckan.   Kolla snön på fönsterblecket...


Mammas gladskit!! ♥




Ibland blir det lite besvärligt när man krupit för långt... ♥


Näe nu måste jag göra ett ryck så att det blir ngn ordning här hemma...

Hej Svejs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS OSKAR PÅ NIOMÅNADERS DAGEN, DET ÄR INTE LÅNGT KVAR TILL DIN ETTÅRSDAG. PUSS OCH KRAM FRÅN FARMOR.

2010-02-07 @ 17:09:21
Postat av: helena

grattis i efterskott. tiden flyger iväg! sötnosen har blitt så stor!

2010-02-08 @ 08:41:35
URL: http://www.helenagranby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0