Premiärbad.

Idag har vi premiärbadat på Alnöbadet. Ett litet och mysigt bad tycker vi!! =) Det är 31 grader i vattnet tordagar och fredagar så det var inte alls så kallt i vattnet. Det fanns 2 små plaskdammar med små fontäner och lite andra "leksaker", toppen ställe! Fikat efteråt var inte heller farligt dyrt. Dit återkommer vi helt klart! Sen bar det av till ICA för lite shopping. Oskar var vaken och på bra humör hela tiden men nu sover han tungt. Jobbigt att bada och handla för små pojkar. =)




I fm var mamma förbi en sväng, hon hade lite ärenden i stan innan hon skulle jobba så hon tittade förbi. Oskar visade mormor att han bara vill gå numera, helst hela tiden... :)



Så här ser Oskar ut när han inte får gå något mera...arg som ett litet bi...


Nu står Henke och kockar snitzel och jag vilar i soffan...mkt rättvis fördelning...  ;)

Ikväll blir det på spåret och skavlan.

Hejs Svejs!

Kommentarer
Postat av: helena

gubben är så duktig! lär sig gå och allt! han är en envis liten kille! det gillar vi! då lär han sig mkt! även om det kan vara jobbigt för oss andra, hihihihi! KRAAAAM

2010-02-13 @ 12:10:52
URL: http://www.helenagranby.se
Postat av: Josefin

Ser att det inte bara är jag som har tvingats i bikinin flera månader innan säsongen =) Jag kände mig något blek och otränad..Men men till sommaren kommer vi att vara sjukt vältränade och bruna ;)Vi ses snart! Kram kram pussa på Oskar från mig!

2010-02-13 @ 21:21:19
Postat av: Anonym

Tusen pussar och kramar till Oskar på Allahjärtansdagen, önskar farmor och farfar.

Du är gillar att bada ser jag. Till sommaren blir det Himlabadet varje dag.

2010-02-14 @ 18:57:03
Postat av: Jenny

Jossan: mmm...vad gör man inte för sin lilla pojke. =) Kan säga att jag känner igen känslan av blek & otränad till 100%...men som sagt det ska vi ändra på =)En stor puss är levererad.. Kram kram



Helena: Han lär sig ursnabbt! Känns som om jag inte hänger med ibland... =) Å visst är han en liten plågoande emellanåt, men som tur är går det över väldigt fort! =) Nu är det förresten inte långt kvar tills du kommer upp. Kram kram

2010-02-14 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0