OS mössan.

Jag tycker att den svenska OS-truppens mössor är superfina!!
Har pratat med min älskade sambo (som faktiskt tycker om att virka) om att virka en sån mössa till mig  och idag fanns möstret i ST. Tjoho va glad jag blev!!! =)
Nu är garnet beställt på nätet och Henke är helt införstådd med projektet! =)


Så här ser mössan ut, jag har dock valt lite andra färger. =)

Jag har jobbat lördag dygn denna helg så jag kom hem imorse runt 10-tiden. Passade på att träna lite innan jag åkte från jobbet och sedan blev det en prommis med Henke  & Oskar ToR till Håkanstået. Där fick vi lunch och nybakta semlor till efterätt. Mycket gott! Tackar vi så mycket för!! =) 
Tur att det blev ordentligt med motion idag...med tanke på semlorna. =)

Vi har kikat på lite OS ikväll men nu tror jag att det är dax för sängen, är riktigt trött. Blev inte direkt överdrivet med sömn på jobbet...

Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Helena

kollar in flera gr per dag :p



du, be mamma sy till den där haklappen så gubben kan använda den. innan han är för stor. han är ju snart för stor redan nu! :) puss o kram

2010-02-20 @ 19:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0