Måla och tapetsera...

Nu har de varit här från Sandå målarfirma och kollat av våra tak och väggar i vardagsrummet.
Såg nämligen ett HSB erbjudande i vårt trapphus i förra veckan som jag nappade på och ringde såklart. Det innebär att de (Sandå) bjuder på tapetkostnaden om de får måla och tapetsera. Vårt varadagsrum skulle alltså  bli som nytt för en kostnad på ca 3800 kr. Fantastiskt!!! =) Å jag och Henric behöver inte lyfta ett finger, vilket är det absolut bästa! =)

Nu ska jag strax bege mig ut i julhandeln.

Må så gott mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fy vad avundsjuk jag blir! Vill också ha tapetserat utan att lyfta ett finger!! =(



Kramar

2010-12-22 @ 13:41:37
Postat av: Anonym

Perfekt, man ska unna sig sånt, istället för att ta ihjäl sig själv! God Jul, / Marie.

2010-12-23 @ 11:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0