Shopping

Oj oj oj va mycket fint Oskar skulle kunna få!!! Blir shopping galen när jag sätter igång. Vill ju att lillprinsen ska va fin och inte sakna något när han ska börja på dagis.
Idag blev det iallafall gummistövlar, långkalsonger, strumpor och ett par byxor. Har även lagt undan lite kläder på HM som Oskars faster Helena ska shoppa imorgon.
Att köpa gummistövlar till gubben var ju spännande kan jag ju säga....han har ju ganska tjocka vrister och då är det inte så lätt att komma ner i en gummistövel! =) Men det ordnade sig till slut för mammas lillhjärta!  



Tidigare ikväll så blev det pizza/sallad med Henrics mormor och morfar. Klantigt nog så knäppte vi inte ett enda kort.
Oskar har varit jättekinkig med maten i några dagar...idag så såg vi varför. Han håller på att få iallafall en hörntand möjligen två på samma gång, då är det såklart inte kul att äta något.


Avslöjad när han gjorde en övning upp på tvbänken!!!!!!!


En cool kille! =)

Imorgon jobbar jag så då får mina pojkar roa sig själva. Tror att det blir Selånger marknad tillsammans med farmor och farfarn. På söndagmorgon  blir jag hämtad på jobbet för att åka direkt vidare till mina föräldrar i Nyland.

Nu ska vi bara slappa och slöa i soffan...
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0