Nya coola skor!

Nu kan lillgubben springa igen! Idag har vi köpt nya springskor. =) Blev mkt bra pris faktist, Stadium har tydligen 20% på alla skor just nu så ett par skor till Oskar för 119 kr kan man ju inte klaga på?! =)
När vi shopppat klart gick vi till Henke och väntade på att han skulle sluta för då skulle vi införskaffa regnställ till oss.

 

Nu sover pojkarna å jag har plockat lite men hamnadehär till slut...är liksom roligare. =)

Imorgon blir det premiärtur till öppnaförskolan igen. Känner att Oskar har liiite mkt energi som han borde få utlopp för och då tänkte jag att öppnaförskolan blir toppen bra! =)



När vi var på shopping så hittade Henric en cykelhjälm som han kunde tänka sig, så nu har vi alla 3 varsin hjälm. Mycket bra för jag har tjatat lite faktiskt. =)

Nu är det soffslappartid. Hej Svejs!


Kommentarer
Postat av: syster pia

Det är bra med hjälm. Vi har borrat upp tillräckligt många skallar för att veta det :)

Eller hur, syster Jenny?

Syns imorrn förresten!

2010-08-24 @ 11:43:53
Postat av: Jenny

Men det är preciiis det jag har försökt föklara för Henke!! =) Vi ses absolut imorgon! Är så nyfiken så jag nästan spricker!! =) Kram påre

2010-08-24 @ 13:14:25
Postat av: syster e

Nyfiken på vad? vad har jag missat?? hohoo

2010-08-24 @ 20:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0