Lightning McQueen!

Snart har den här veckan sprungit förbi oxå. Jag har jobbat 3 nätter så Oskar har vrit med farmor tisdag och onsdag. Väldigt tacksam för hjälpen med barnvakt.


Idag har jag och Oskar varit hos Peter och Jeanette. Oskar har varit med Jeanette i lekparken undertiden jag och Peter har tapetserat i Alvins rum. Har man träffat Alvin så förstår man vilken tapet det det blev... Blixten McQueen såklart!!! =)


Imorgon tror jag att det blir en tur på stan för att inhandla lite dagisoutfits. Om bara ca 1 månad börjar Oskar på dagis. Mammas lilla bebispojke har blivit stor dagiskille! =) Helt galen tanke men den är sann.


Om 2 veckor styr Henric och jag kosan mot Jämtlandsfjällen. Lördag- måndag i tält och på fjällstation. Längtar jättemycket, det ska bli så skönt och roligt att komma iväg. Vi har så smått börjat fixa och dona med packning. =)


Oskar myser i fåtöljen hos Daniel & Josefin.



Oskar höll egentligen på att duscha här men blev akut traktorsugen! =)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0