Ge och ta

I morse hämtade Henric & Oskar mig på jobbet och sen for vi direkt till Nyland, hem till mina föräldrar. Väl där så blev det fika och en massa surr. Vi( Henric, Oskar & jag) gick ut i skogen för att hitta kantareller efter fikat. Den svampturen slutade med en promenad i skogen bland snåren på ca 2,5 tim, en bortappad jympasko för Oskar och endast 4 st små kantareller... Skogen tog en sko och vi fick ngr ynkliga svampar!! Dåååååligt byte kan man nog säga.
Efter svampturen så kom även min faster Anna & hennes man"Bullen" och Peter, Jeanette & Alvin så det blev fullt hus till middagen. Roligt! =)
Imorgon ska Oskar och jag på sko shoppingtur. Lillgubben kan ju inte hoppa runt med bara en sko! =)

Ikväll hann vi även med en snabb fika hos Helena & Niklas. Dom har ju precis flyttat in i sin lgh på Köpmangatan och den är jättefin. Högt i tak, stora fönster och djupa fönstersmygar som man kan sitta i. Mysigt som tusan! =)

Kvällen har vi dock avlutat på ett fruktansvärt sätt... rostade mackor med marmelad och ost! Så gott men vansinnigt onyttigt....men det är ju fortfarande helg...eller hur?! =)


Selångermarknad i lördags. Väldigt spännande med helikoptern, där kunde Oskar ha stått hela tiden om han hade fått. =)

Snart sängen. Natti natti

Kommentarer
Postat av: farmor

Vilken otur, lite svamp och en borttappad sko, tur att ni inte tappade bort Oskar iallafall. Kram från farmor.

2010-08-23 @ 09:29:20
Postat av: helena

haha skön kommentar mamma! en borttappad oskar, det får inte hända...

mysigt att ni kom förbi, ni är alltid välkomna!

2010-08-23 @ 09:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0