datakrångel!

Det är bla därför mina vänner som det är bloggtorka. =)
Väldigt lynnig dator, ibland går det enkelt medans nästa gång går det inte alls att ladda upp ens den minsta bilden!

Här kommer iaf en liten bildkavalkad...finns fler bilder som jag inte har just nu men kommer senare...


Henke & Oskar ska åka karusell, Larven! Så det var ingen lek.... ;)  Mycket poppis iallfall! =)  Mamma, Oskar och jag var på stan en varm dag och då blev det glass nere vid ån. De har blivit så jättefint när det byggt och gjort om där. Gillas hellt klart! =)




Lasse & Emelis bröllop i Hammastrand. Mycket vackert och roligt! Vi tackar såååå mycket för att vi fick vara med på er dag!
Vi har ju varit på ett bröllop till men de bilderna har jag inte just nu, återkommer med dessa.

Åh nu vaknar Oskar...
 Lovar att försöka bli lite mer aktiv...tror att det är ett kabelfel som är problemet så vi ska handla en ny sådan! =)

Hej Svejs så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0