Springskor! =)

Snart är den här helgen över också. Det går så fort... Ikväll åker Helena & Niklas hem till Malmö, då har dom varit här i ca 14 dagar. Det har gått sjukt fort kan jag säga! Helena har fått jobb på HM här i Sundsvall i sommar så hon kommer tillbaka om ca 14 dagar. Jätteskoj tycker vi!!! =)
I helgen har jag  beredskap, jobbade till kl 01 på fredag natt men sen har det tack och lov varit lugnt. Var så galet trött igår men nu börjar jag komma igen.
Idag har vi varit på Birsta och shoppat lite. Det blev ett par "springskor" och ett par sandaler till Oskar, en skjirta till pappan och lite krafs till mig. =) Det var ju fantastiskt väder så det blev en prommis dit och bussen hem. Nu har vi ätit och sett halva Avatar, vi hann inte mer för Oskar blev en suris och då är det svårt att ens höra tv:n. Nu är allt bra igen och det vankas gröt.

Lite bilder på bubben:



Snart så är det full fart med springskorna! =)

Må så gott alla!

Kommentarer
Postat av: Faster Helena

vad fina skor o vad fin gubben ar!



vi ar fast pa teneriffa men hoppas pa komma hem snart. ha ha lite sjukt detta men men.... far val ta hela april ledigt helt enkelt. det blir en fattig helena som kommer i maj men men detta ar en helt underbar plats. ni maste absolut hit. barnvanligt och helt overkligt vacker. over alla forvantningar. bara massa pensionarer har, lugnt och fint. bast av de stallen jag var pa solsemster till. a ja, nu ska jag sova och antagligen sola imorn vid havet dar de surfar. vi vet inget alls an, men hoppas for var skull att vi ar hemma inom 2 dagar iaf... KRAM

2010-04-18 @ 23:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0