Oskars första ord eller inte...

Idag har vi varit och hälsat på mamma & pappa. Henrics syster Helena följde också med, även min faster Anna och "Bullen" kom dit. Jätte roligt!! =) 
Jag passade på att hälsa lite på Jompa, som var tyvärr var tjurig/sur som bara den...men vad gör det bara jag fick mig en liten hästdos ! =)
Ikväll så är Oskar och jag solo. Henke och Helena är borta på lite "fest" eller vad jag ska kalla det...han kommer iaf inte hem förren inatt. Jag tänkte passa på att bara slappa och slöa jag! Härligt!! =)

Innan vi åkte i förmiddags så lärde sig Oskar att säga pappa (enl Henric). Henric sa pappa upprepade gånger och Oskar härmades och sa efter! Han är så duktig min lilla plutt! (även om jag vet att han inte har en aning om varför det blev en sån uppståndelse.) =)


Lite kort från denna påskafton:




Må så gott alla vänner & ha en fortsatt trevlig påskafton!

Hej Svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0