Sandlådan har tinat fram!

Nu var det ett tag sen det hände ngt på den här sidan. Har inte riktigt haft lust eller ork att skriva ngt vettigt. Här kommer iallafall en del bilder på lillgubben som är så glad för att nu har gungorna och sandlådan tinat fram, så ikväll var jag och inhandlade en uppsättning hink och spade. =)




Den sista bilden har Henke fixat lite med. Visst är den fin?! =)

Nu har jag förresten bara 1½ vecka kvar att jobba innan det är dax för barnledighet igen. Tjoho!! =) Jag ska vara ledig ända till sista augusti men behålla min jour och beredskap över sommaren. Härligt!!

Nu ska jag umgås med Henke lite innan det är dax för sängen.

Hej Svejs

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vad skoj han ser ut att ha lillgubben! Jag kommer till Sundsvall i maj och har förhoppningsvis några lediga dagar som vi kan umgås på nu när du ska vara mammaledig =)Kramar

2010-04-20 @ 22:25:38
Postat av: Jenny

Låter hur bra som helst!!!! =) Kram kram

2010-04-21 @ 08:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0