Vägrar köpa nya kläder! =)

Nu smyger sig hösten inpå...jag tycker att det är jätte mysigt. Tända ljus, mörka kvällar, gula löv och hög/ frisk luft. Sitta i soffan och mysa med mina älsklingar. Underbart!!
Det enda som inte är speciellt kul hemma hos Granby/ Strömqvist det är att jag INTE kommer i ett plagg av mina "normala" kläder!! KATASTROF med stora bokstäver!! Vill inte köpa nytt utan istället har jag nu skaffat mig ett terminskort på F&S. Nu jäklar ska det bli ordning...men det är svårt... Visserligen tog det 9 månader att lägga på mig detta men ändå....

Igår lunchtid tog Oskar och jag bussen till Kramfors där pappa hämtade oss och så åkte vi med mamma tillbaka idag, hon skulle till Sundsvall och jobba idag. Det gick ganska så bra att åka buss med Oskar. Efter Härnösand blev han lite otålig och började skrika så då fick han komma upp och sitta i mitt knä vilket var betydligt mycket mer populärt. Förutom den skrikepisoden gick allting smärtfritt, väldigt trevlig och hjälpsam busschaufför som lyfte ut vagnen och vårt bagage.


Må så gott alla. Nu ska jag ladda inför F&S ikväll. Hej Svejs!


Kommentarer
Postat av: helena

hihi så söt han är! vad duktig han var på bussen lillen!



vad duktig du är jenny. kan tänka mig att det är svårt med kilona. men jag tror på dig, du tränar och har dig så snart så ;)



vad tyckte du om tygaffären? jag har shoppat massa idag. ska sy till niklas. (han får betala) HAHA! Det är en bit med buss så det är bara OM du är ute efter tyg som vi borde åka dit :) Synd vi inte har bil.

2009-09-15 @ 20:42:50
Postat av: Sandra Forsberg (Strömqvist)

Hej!

Vilka härliga kort..blir glad att se!

Ringer dig nu i veckan och hör hur det är med er.

Kram Sandra

2009-09-15 @ 22:59:44
Postat av: Therese

Jag väntar fortfarande på underskrift av chefen, sen blir det kort på F&S för mig med. Då får du ta mig i örat och tvinga med mig =)

Han är ju för söt din lille man!

kram

2009-09-16 @ 08:50:35
URL: http://familjennygrensblog.blogspot.com
Postat av: Jenny

Sandra: JAA ring jätte jätte gärna!! =) Tänker på er super mycket! Miljoners biljoner med kramar

Therese: Attans chef till å vara osynlig! =) Skulle ha vart med igår...=) ganska ont i kroppen idag kan jag bara säga... =)

2009-09-16 @ 12:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0