Uppochnervända världen....

Igår var det uppochnervända världen i mitt liv....
Det började väldigt bra... Jag var och tränade på F&S tillsammans med Therese och Anna kl 9.00 på morgonen, väldigt hurtigt och jäkligt jobbigt men jag blir väldigt nöjd över mig själv efteråt. =)
Kom hem och fixade lite och Henke åkte till någon å tillsammans Tommy, tommy hade visst köpt ett nytt fiskespö som skulle testas.
Det var då det hände.....
Telefonen ringde och jag trodde att det var en vän till mig men det var hennes man.... Catherine har varit sjuk en tid nu men det som nu har hänt hände alldeles på tok för snabbt!!
Den 11 sept på kvällen så lämnade Catherine oss... Det är så sorgligt och hemskt...visste att det skulle sluta så här men inte redan nu!! Jag gråter och är jätteledsen men jag kan bara tänka mig hur Catherines man  och tre barn mår... Livet är så fruktansvärt orättvist ibland.


Älskad och saknad!



Henric och Oskar åkte till Henrics faster Elisabeth på em. Hon fyllde 65 år och jag skulle egentligen också följa med men hoppade över det då jag inte mådde så bra...



Idag ska vi åka till Bergeforsen på flugfisketävling/flugfisketsdag, återkommer med bilder.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: helena

så tråkigt, finner inga ord.... livet är så fel ibland... uscha.



tänker på dig/er! puss o kram/helena

2009-09-13 @ 09:16:53
Postat av: Jenny

Tack så mkt gumman...

2009-09-13 @ 11:00:45
Postat av: Sandra

Älskade mamma! :')

Tänker på dig också min kära vän... <3

2009-09-15 @ 23:02:36
Postat av: Jenny igen...

Men Sandra gumman...nu börjar jag gråta igen. Ser fram emot ditt samtal. P & K

2009-09-16 @ 21:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0