6 år...då är man stor! =)

Ikväll så har vi varit till familjen Broberg/ Johnsen. Agnes Brita Broberg fyllde nämligen 6 år i fredags. När man är 6 år är man minsann en riktig stortjej. =) Helt otroligt vad tiden bara sprungit iväg...kommer ihåg när lilltjejen Agnes var liten bebis. Vi hade en sån tur att vi fick middag och tårta, kakor och bullar till efterätt.
Riktigt super gott var det och som vanligt inte alls bra för min figur...=)





Imorgonbitti är det dax att besiktiga bilen. Klockan 07.15 har vi tid...en aningens tidigt tycker jag nog... Blir nog Henric som fixar med det. =)

Har ikväll bokat biljetter till barnvagnsbio den 7 oktober. Visst låter det roligt?! =)
Jag vet inte hur populärt det är så jag passade på att boka i tid. Bokade 2 biljetter, förmodligen ska jag och Oskar gå tillsammans med Christina och Nova. Vet att dom inte är i så bra form just nu så vi får hålla tummarna att dom känner sig pigga och krya till dess. =)





Nu är det dax att sova. Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0